Take a happy pill and you will be alright.

Mirakel att jag sitter här nu när klockan inte ens är tolv ännu. Helt otroligt. Var tvungen att vakna vid elva idag för jag behöver kortet som mamma har. Sa det igår till henne, men man vet aldri vad hon gör. Rätt som det är så kan hon sticka med kortet och där står jag, alldeles ensam without a card.. -.- Tragisk.

Nu är jag iallafall uppe och ska snart göra nåt att käka.. Vet inte riktigt vad det blir, men får hoppas på att det blir nåt fan. Vill inte få ont i magen igen! :S

Vid ett eller halv två drar jag till centrum för att möta upp tjejerna för att sedan vandra vidare till M.C där vi ska hålla hus hela dagen. Så vitt jag vet iallafall.

Bild lånad av we♥it.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0