What you see depends on what you looking for.


Bild & redigerat av mig.

Jag äälskar dena här bilden! Så fin bild! Och vilka minnen alltså.. gotland. ♥ Stränderna var så fina där, trodde knappt att man var i Sverige. För här i Stockholm finns det inga såna ständer, eller vad jag har sätt iallafall. Måste åka till Gotland nån vacker sommardag!

Bad David hjälpa mig att rensa datorn från allt damm som hade samlat sig där inne. Uurg, mycket äckligt damm var det. Inte så fräscht, men nu är det ju fräscht. Inget mer damm, men datorn låter så konstig nu.. Det låter typ som om nåt vasst glider nåt en svart tavla.. Låter inte ljuvligt kan jag säga. Hoppas ljudet går bort snart, orkar inte öppna upp datorn igen..

I fredags satt jag, Lisa och mamma och snackade om vad vi skulle göra när de har semester. Vi kom fram till att vi skulle till Skara och Liseberg. Funfun! Mer om det kommer när dem dagarna är här ;) För nu måste jag dra, middagen är tydligen klar nu! ^^

Kommentarer
Postat av: MT

HEJSAN! har du pengar i mobilen nu?=) melissa undrar om vi vill följa med henne till stan hon ska köpa ett par saker.

2010-07-18 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0