I haven't hear anything from you for a while now..

Bildd lånad av we♥it.com.

Efter många "jag-ska-inte-till-skolan-på-fredag" så slutade med att jag gick. Ångrar mig grovt mycket alltså! Blev helt blött och kall!! GRHH! Skulle vara helt okej om man gick på sommaren, men neeeej vi måste gå när det är slask och äckligt ;S Nåja, skoldagen är nu över för idag och jag kan pusta ut. Känner mig faktiskt en aning stolt över mig själv (A) Tog så klart bilder, men inte så många som jag hade förväntat mig. Det beror på det fula vädret och slasket. Om det inte vore för det så skulle jag ha runt 500:- ^^ Visar bilderna som jag tog senare när jag orkar föra över dem till datorn. Ojuste, bilderna från tjejkvällen.. glöm dem! Kommer inte få bilderna så det är bara att glömma och drömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0