Hug me, I really need a hug right now..

Bild lånad av we♥it.com

NOO! Hela fääkking hårddisken är full! Så sitter här och håller på att rensa den, har redan tagit bort alla låtar och några filmer, men ändå finns det inte plats för de nya. Damn it.. Måste börja se på alla filmer jag har och börja slänga.. :S Från är ju bara när jag ska göra det xD Annars får jag köpa en till hårddisk eller ett usb-minne. På tal om usb-minne, ska beställa ett från USA, så jävla sööööööt! En vattenmelon, me looove it! ♥  Jag bara älskar den, ska säga åt brorsan att beställa hem den till mig så jag kan använda den till hösten :)

Bilderna håller på att föras över till datorn så vet inte om jag hinner/pallar att lägga in bilderna från idag... Gör det antagligen imorgon eller nåt, så håll ut! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym



Tjenare..!



Ville bara medela dig om att det pågår en kanon tävling hos mig där jag i sambarbete med mradd.se lottar ut en Ipod Touch värd 2000 kr till en lycklig vinnare. Kika in och tävla=)



http://hillsandcity.blogg.se

2010-05-08 @ 00:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0