It feels so unreal to me, almost like a dream.

Bild lånad av we♥it.com

Jävlar, jag ser! xD Hahha, låter så himla konstigt, men fan... Sitter här med linserna på och det känns väldigt konstigt kan jag säga ^^ Men jag vänjer mig snart :) Tog mycket längre tid än väntat. Tog kanske en timme för mig att bra öva på att sätta in och ta ut. Shit alltså, tror att hon som hjälpte mig blev lite irriterad. ^^ Hhaha, hon garvde typ hela tiden, men aa xD

Mina förhoppningar var att jag kunde ha på mig mina linser idag hela dagen, men eftersom att jag inte är van och så får jag bara ha en i 3 timmar, sedan ökar man med två timmar varje gång jag använder nya. Mina linser fanns dock inte inne så beställt hem dem och det är beräknad att de kommer hem på fredag nästa vecka.

Utgång till stan snart också. Ska ha på mig linserna nör jag går ut och om det går tre timmar, jamen då går det tre timmar ^^ Glömde fråga dem vad som händer om jag har på mig dem längre än tre timmar, men skit i det va! Jag njuter nu XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0