Just 'cause you're breathing doesn't mean you're alive.

What a day! Tur att det inte var en vanliga skoldag, utan en förbredelsedag inför öppet hus imorgon, glöm inte att komma då! ^^ Fixade massa saker som jag tidigare har sagt, ordnade till loppisen med alla saker, fixade skyltar/reklam. Och så fick jag rusa till modevisningen och repetera lite hur vi skulle gå och fixa till mina saker där. Gud, det har varit mycket och svettigt! Men roligt också :)

Vi i balkommitén delade även ut alla våra inbjudningar nu, så det är klart! :) Dock så måste vi veta om alla ska komma. Skitroligt att dela ut, eller det tycker iallafall jag ^^
När vi var klara med det fick vi sluta för dagen.

Jag, M.T, J.P, R.M, och M.B åkte hem till M.B för att ta och baka nåt inför öppet hus, men så visade det sig att de redan hade bakat så vi bakade bara åt oss själva. Fan vad gott det blev!!! Helt mätt när jag kom hem XD Åt cupcakes och kärleksmums. ♥ MUMMA! Efter det chillade vi lite där hos henne och lekte med hennes syskon. Åh, hennes lillesyrra är bara fööööör sööt! ♥ ♥

Bilder från idag är även tagen så visar den lite senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0