My heart feel so heavy that i just want to do something about it.

Åh, har ett sånt jävla dåligt samvete! Sa till pappa att han typ skulle ge mig pengar idag för att jag köpte min balsaker idag och då säger han att han inte har pengar.. Vet inte om han menar for sure, eller bara skoj.. Men jag får ändå dåligt samvete jaau!.. :'( Vad ska jag göra? Han kanske blir arg nu för att jag tog 530:- från hans plånbok utan att säga nåt, men hallå? Han skulle faktiskt betala mina kontaktlinser, men det blev istället jag som gjorde det. -.-' ÅÅH! Varför?!? Okej, härdan efter får jag lov att använda mina egna pengar och tjäna pengar.. på nåt konstigt sätt xD Känns som om jag har spenderat mest pengar i familjen nu på kläder och andra tillbehör. Nåja, tjejer behöver sina grejer ^^

Nu ska jag gå och tycka synd om mig ett tag medan jag skriver uppsats. Vill gärna få uppsatsen klar idag.. -.-'  

Bild lånad av we♥it.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0