Parents spend the first part of our lives teaching us to walk and talk, and the rest of it telling us to sit down and shut up.


Bild && regiderad av mig.

Tänker inte säga hur långt det är kvar tills man drar på sommarlov! Alla vet redan säkert hur långt det är kvar och dessutom så känns det så sorgligt och så skönt att man ska på lov! Kändes så frikking tungt att gå upp på morgonen idag att jag hade velat lega där i åratal ^^ Okej, inte åratal, men timmar ^^

Update about the prom;
→ Kronorna är fixade.
→ Röda mattan är fixad. Dock så blev det en mycket billigare version av den.
→ Namn- och avgångsskylten är fixad och målad.
→ Inköpslista är skriven.
→ Jobbar på chokladfontänen.
→ Dekrationer ska undersökas, tror jag..

Det var väl det, tror jag. Hahha, hoppas verkligen på chokladfontän fan! ^^ Fett gott och värsta tjusigt med en chokladfontän rinnandes ner med smält mjölkchoklad. Kan det bli bättre? OJO! JORDGUBBAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0