Why you tripping like that?

Bild lånad av we♥it.com

Wiho, NP NO är äntligen avklarat och det var inte ett dugg svårt. Hade förväntat mig det värsta, men så fort jag fick provet släpptes allt och jag skrev som en galning. Men trots det så glömde jag skriva till ett ord, nämligen "handduk". Sugigt alltså.. Nåja, jag vet ju att jag glömde och jag sa det även till läraren så hon vet att jag kan (A) Mer kan jag liksom inte göra.

Nu när alla NP, förutom matte muntliga, är klara så har jag fortfarande plugg att sköta. Samtidigt har jag massa andra saker som ska fixas. Balen och öppethus. Vi är klara med alla inbjudningar så dem delar vi ut på fredag. Imorgon ska vi påbörja vår skylt, får hoppas på att pappret finns där. Sedan måste vi börja beställa in saker som kommer behövas inför balen. Vi måste även bestämma vår toastmaster. :)
Loppisen måste jag ju också ordna till eftersom att jag ordnade till den..
Så mycket..

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Skyll på det du AHAHH!!

2010-05-05 @ 20:55:21
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Vet ej om jag vill komma till den skolan mer.......

2010-05-05 @ 22:08:43
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0