You appear just like a dream to me.. When I look at you I see forgiveness. I see the truth. You love me for who I am.


Bild av mig.

Alltså är det bara jag som har märkt att vädret idag har varit knas? Först regn, sen sol, senn regn och återigen sol. Bestämd dig fan! x'D Orka skifta mellan sol och regn liksom.

Sitter och väntar på att Eurovision song contest 2010 ska börja. Skitroligt att se ju. Hahha, synd att Anna inte gick vidare, om de hade valt Salem Al Fakir - Keep on walking så skulle vi garanterat gå vidare, enligt mina beräkningar (A) Ajja, synd Swe att vi inte är med i nåt bidrag. Men vi är iallafall med i tävlingen, det tanke på att det finns massa svenskar som hjälper andra länder. Orkar tyvärr inte gå in djupare på det. xD
Förresten, vem hejar ni på? :)

Kommentarer
Postat av: Melissa B

FRANCE FRANCE FRANCE FRANCE !!!! :)

Viva LA FRANCE!!!!! :)

men jag kolla aldrig, vill nt ens veta vem som vann :( buhuu

och noooooooooooooooooooo! du köpte skorna jag vill ha :O !!!! :''(

2010-05-30 @ 00:32:31
URL: http://mmelissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0