You deserve what you do. I did my best but that wasn't enough.


Bild & redigerat av mig.

Kände för att ta och fota lite med kameran så stack ut i trädgården och fotade lite. Blev inte så lyckade bilder.. Men några bilder blev det iallafall :) Längtar grymt mycket till mig egen systemkamera, vet dock inte när jag får den eftersom att jag inte kommer få några pengar från stipendiumet och inget sommarjobb har jag heller. Fast nu försöker jag fortfarande söka dit brorsan ska sommarjobba, måste bara ringa och fråga om åldersgränsen där. Hoppas det är 16, blir då överlycklig! ^^

All plugg är snart avklarat och jag kan luta mig bakåt! Aaaahh.. skönt or what?! ^^ Dock så suger det att jag har så ont i magen :S Frikkingshit.. Imorgon drar jag in till stan, tror och hoppas jag. Vill kolla in skor (: Fast vet inte om jag kommer få hem ett par, men man kan ju alltid kolla. Dessutom är skorna är en liten peng :D Aarhh, pengar måste jag ju också ha! Får fråga pappa extra snällt så han inte dampar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0