But we never said goodbye so we maybe see each other again.


Öhm.. alltså jag kanske borde ha gått på det där mötet idag som hölls kl 18.00, men nope. Jag var inte där. Orkar liksom inte.. Handladeom individuella val. Hur man gör och vad det finns att välja mellan. Äh, får fråga någon sen antar jag ^^

Paradise Kärrtorp, en mini serie som några elever i skolan har gjort, som vi såg idag var så jäääävla rolig! Vi stressade i oss den helt okeja lunchen och trängdes oss förbi för att se på den. Fyfan, aulan var ju fullpackad att vi var tvungna att stå upp. Men det gjorde inte så mycket ändå. Skitroligt vr det iallafall. Dog av garv, sen så stod det att en nästa avsnitt skulle släppas och jag var heelt ivrig och ba frågade M.T's klasskamrat E.J: När kommer nästa avsnitt ut? HAHAHAH! Vi dog båda två, fyfan.. xD

Alltså bloggandet har fått lida lite nu i veckan för att jag har massa andra saker att göra. Som nu t.ex, måste hinna med lite matte innan jag sätter igång att träna lite. Tur att jag gjorde historian igår, skulle vara död nu annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0