Live well, love much, laugh often. ♥


Efter basketmatchen mot IEG stack vi fyra ↑ till stan och gick runt där en stund. Kollade in lite kläder, och fyfan! Mååååste köpa en kavaj som jag såg häromdagen. Eller såg den i onsdag, men provade inte den då. Men nu prövade jag den and all I can say, goooooddamn! Jag dog, såå jävla snygg! Ska ta och köpa den! :) Och så köpte M.B en assnygg kavaj, sexxii! Älskar den kavajen med! :D HAHHA, fyfan, nu är jag inne i min "kavaj" period. ^^ Stan var iallafalll i värsta julstämningen, belysning och saker. Riktigt mysigt, dock svinkallt. :S Vid kvart i sju stack vi hem igen. Tänk om vi skulle gå vid sju! :O Då skulle vi inte komma hem för vårt kort är bara till sju.. Eller mitt är det iallafall. Knaaas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄGG UPP BILDERNA FRÅN IDAAAAG!! :D <3

2010-11-26 @ 21:13:10
URL: http://amands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0