Sometimes all you can do is laugh to keep yourself from crying.


Mohombi - Bumpy Ride
Hela frikking skolan luktade skiiiiit!! Omg, alltså det var heeemskt! Och värre blev det när vi skulle käka, fan vad det stank. Ätbart var det heller inte så fick käka flingor med mjölk och bröd. Fattig man, men vad ska man göra? ;) Rasten däremot var så mycket bättre! Skönt sällskap och skoj med V.P's medium kortlek. Hahhaha, så högljudda vi var att lärare kom och typ sa till oss, men lyssnade vi? Nja.. vi försökte xD

Mitt vänstra öger gör så jävla ont nu, men smärtan minskar. Alltså skulle ta ut linserna för att den irriterade mitt öga. När jag tar bort den upptäcker jag att den är trasig för en halv lins kommer ut. Jag får ju lite småpanik och står där och försöker peta ut den i kanske en halvtimme utan reslutat. Sen blir jag tvungen att fråga brorsan om han kan hjälpa mig och då fick jag ut den. Uff alltså, har hänt mig två gånger nu. Dags att vara lite mer försiktigt med linser va? Kollar inte ens på dem om de är hela, utan stoppar bara in dem ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0