We were all addicted to something that takes away the pain.

Tumblr_lb69q4rpt71qdjil4o1_500_large
we♥it.com


M.B meddelade att det var en pluggdag idag hos henne så jag och J.P stack dit. Pluggade ett tag, åt maat ♥ och youtubade lite också ^^ Vid fyra drog vi hem med bussen. Fyfan, fick vänta där ett bra tag och ni vet hur snabbt jag blir kall! Gosh.. det var iskallt för mig. Dags för vinterjackan huh? inte riktigt en va! Vill vänta lite med den, får istället klä mig lite varmare.

Omg.. vi beställde pappas tårta till lördag när han fyller år på söndag! Alltså nej, var ska vi gömma den nu UTAN att han märker den!!? Gud.. det här blir baara knaaas! Äh, mamma kommer säkert på nåt!

Nu blir det iallafall lite plugg för jag upptäckte just att jag måste göra en inlämning i ID om jag vill ha MVG där.. Suckass.. Åh... Jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0