Xperia X10 - Yes please, I wanna have one.


Bild härifrån.

Tänkte vara med och tävlar för en gång skulle och jag tycker att ni också borde göra det! ^^ Klicka här och tävla!

Min motivering: 
Mina småsyskon har nyligen köpt två st mobiler från familjen Xperia och jag har testat dem båda. De är verkligen smidiga och lätta att använda med tanke på att de inte väger så speciellt mycket. Jag själv äger en riktigt gammal mobil, Sony Ericsson W800i och jag känner att jag behöver en ny mobil. Dels för att mobilen stängs av då och då och dels för att nästan alla funktioner är trasiga. Så en ny mobil skulle sitta fint så man känner att man tillhör Xperia familjen och för att skolresan kommer bli så mycket bättre när man har en fungerande mobil. För vem orkar egentligen sitta 35 minuter utan musik? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0