I'm so stupid.. karma will punish me if I don't do the right thing now and leave it..

Tumblr_l9j0lrgckq1qbmye4o1_500_large

we♥it.com

Borde inte ha gjort det nu, men fan att jag gjorde det!! Åh.. jag är en hemsk människa.. Nej, imorrn ska jag
lämna tillbaka räknare som jag och V.P hittade i datasalen till vaktmästaren. Det jag gjorde är fan inte okej nu, även om man måste vara egoistisk ibland.. Stackaren som köpte den och behöver den nu, kanske. Åh.. vet hur jag skulle känna mig om jag tappade bort den elr nåt. Men alltså allt som flög in i mig i just den situationen var ju bara; Åh, en räknare! Den kan jag ta, tappade ju min liksom. Dessutom står det ju inte namn, så why not?.. Åh.. ångest nu. Nej, ska verkligen lämna tillbaka den. Folk gör ju dumma saker ibland, och även jag kan göra det.. men ändå känner jag en jävla ångest! :S  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0