Pictureless.

Klockan är inte ens mycket och jag känner mig redan söming.. Ska fan ta och sova om en strax, måste bara borsta tänder and stuff. Alltså, ögonen bara stängs och öppnas långsamt, långsamt.. Åh.. Sova. ♥

FE-duggan var otroligt lätt att det blev svårt, känner ni igen det? Ja, hoppas iallafall på att jag får MVG, men tror inte det alls att jag får det. Nåja, I did my best and that's all it matters, right?
Anyhow, dagen har varit otroligt lång och tråkig. Gympan bestod utav att jogga 2,5 km och jag joggade på 17 min. Superlångsam! Men jag har ju ingen kondis så jag tycker att det är en helt okej tid.. eller? Tror att jag måste börja träna igen. Har inte gjrot det på jättelääänge! Har inte ens gjort sit-ups! :S Ångest? Ja, som in i helvete. Men ska ta och träna snart igen.. när jag får kraften och tiden till det. Jag har massa andra saker som jag verkligen måste prioritera före. Har också märkt att jag har fått en större höft, eller så ser jag bara i syne? Jag vet inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0