Someday this will be worth it all.


Hahha, måste bara digga bilden! Min mobil i min lärobok, amazing huh? ^^ HAHAH! Sitter här och ska avsluta pluggandet och börja förbredda mig inför min underbara sömn! :) Fan, vakna klockan sex för att hinna med samma tåg som tjejerna. Dock så åkte bussen för tidigt igen och jag var tvungen att springa till tuben så fort jag steg av bussen som kom efter min planerade buss. Jobbigt värre! Sprang med datorn i handen :S Skitjobbigt, jobbigare var det när jag inte ens använde den! -.-' Jävel.

Känns som om en tung sten har tagits bort från mina axlar! Fyfan, älskar känslan. Anledningen till att varför det känns så bra är för att matteprovet är över, dock så faila jag totalt. Känner det på mig, men fan. Den vad assvår!! Svårare än jag trodde! :S Försökte hålla mig lugn och göra mitt bästa. Satt och stirrade på talen i fan timmar kändes det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0