When the moon rises in the night, i'll follow 'til the end like i'll follow you forever.

Tumblr_lb10oxley11qd0m5eo1_400_large

we♥it.com

HÖÖÖÖÖSTLOOOV!! Gotta love it, right!?! Fyfan, stirrade på klockan hela tiden på sista lektionen som då var historia. Tur att vi kollade på filmen, skulle dött annars! xD Hahha, nej det skulle jag inte. Men det skulle ha varit sjuktjobbigt iallafall.

Skippade gympa, vilket var asskönt. Dock så dansade de bara, så det var inte så ansträngande egentligen. Fast det var ju riktigt roligt att kolla på och garva lite ^^ ÅÅÅHH, fanns ett "danspar" som dansade så grymt bra! Gosh, ruskigt bra var de. Nästan så att jag beundrar dem (A)

FE-duggan idag gick riktigt bra. Läraren satte upp facit på ytterdörren så man kunde se på den när man var klar. Vilket var väldigt smart gjort av honom. Hoppas på ett MVG och en stjärna i hörnet! ^^

Nu ska jag sluta snacka skola och njuta av kvällen! Fyfan, ska nörda lite youtube nu medan mamma lagar mat. Sedan tänkte jag påbörja en ny serie eller kolla på film. Får se hur det blir. Ska också passa på att träna lite med tanke på att jag missade gympan. Åh, juste! Fick väärsta finaste komplimangen utav min klasskamrat C.L.

Hon: Men Linda, du är såååå himla smal! Du tränar inte va?
Ja: Nä.. och du är ju ännu smalare!
Hon: Men hur mycket väger du då?
Ja: Runt 50 kg..

Kommentarer
Postat av: Kungen

HAHAH vem var dansparet????

2010-10-30 @ 13:37:02
URL: http://victorita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0