You should show us some respect before I give you mine.


Kebab på Palmyra i Årsta idag med syskonen. Sedan blev det smårundor till olika ställen och även ett inköp för min del. Köpte nämligen min mössa som jag ville ha i inlägget under denna. Så nu har jag mössan, dock blev jag 59:- fattigare! :O

Det blir en utgång idag med P.H och J.P vid sju. Hoppas jag får gå, pappasen är tydligen arg för småskit. Så får se hur det blir, men fan. Behöver komma ut nu känner jag, orkar inte var hemma.

Medan jag väntar på att klockan ska bli sju så blir det lite plugg. Ja, plugg på en lördag låter inte klokt! Men måste utnyttja all tid jag har liksom, så varför inte? På kvällen hoppas jag att jag kan kolla på en bra film.. Dock vet jag inte vilken jag ska kolla på.. Är sugen på en hongkong movie.. eller kanske dans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0