As a apple falls, you need to get up again.



Ligger och bloggar nu med datorn på min mage. Vaknade precis så har inte gjort så mycket. Ska snart ner och käka sedan blir det städning och plugg som väntar, när gästerna har gått så klart. Nu hör jag att mamma tjatar om att vi sitter framför datorn, så bäst att dra nu då..
UPDATE;
Det blev visst en sväng till centrum igen med Lisa. Inte planerad alls, impuls bara. Gästerna och föräldrarna har åkt iväg med brorsans bil och han som ska till en kompis och fixa datorn. Gosh vad fustrerad han är nu.. Jag är också fustrerad för att jag måste plugga men har verkligen ingen ork! Har ingen ork överhuvudtaget.. Har största träningsverken också. Great..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0