I really wish that you can see me for who i am.



Känns som värsta släktträffen här! Folk där nere and stuff, vi som aldrig brukar ha gäster överhuvudtagen. Nåja, alltid trevligt med lite folk. ;) Själv så kan jag inte umgås med dem, med tanke på att de är lika gamla som föräldrarna. Så sitter här istället i Lisas rum och bloggar lite. Mitt rum är utlånad till en av gästerna, så får sova med Lisa. Lite jobbigt, men alltid mysigt. Or not.. -.-' HAHA!

Anyhow, blev en sväng till centrum där jag köpta mina underbara ringar som M.T och S.A har. Fyfan, skitsnygga! Dock så är de i storlek S.. kanske borde ha tagit M. Men är rädd för att de kommer vara för stora då.. Jaja, har redan köpt och öppnat så kan inte byta. Sedan checkade jag in eyeliner gelé. Hittade i Make-up storie för 155:- Svider lite, så ska fundera om jag ska köpa eller inte. Vad tycker ni? Har ni provat den? Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0