Laugh and you'll live longer they say.


Dator-snubben i skolan måste verkligen hata oss! Hhahah, komisk.
Alltså allt började med att jag och M.T skulle till skrivstugan, där alla datorer finns. Så vi går dit och träffas på V.P där som sitter med några av mina klasskamrater. Så hejar på henne och vi sätter oss vid två datorer, M.T en och jag en. V.P satt och kollade. M.T skulle i princip bara skriva ut sitt schema när V.P plötsligt ville visa roliga klipp för M.T. Så hon visar och vi garvar som fan. Seriöst, vi garvade så jävla högt att dator-snubben blev lite irriterad. Men inte nog med det. V.P sa en länk och frågade oss om vi vågade knappa in den. Ingen av ass ville, för man vet aldrig med henne. Sen till slut lyckades vi få en klasskamrat att göra det och poff så kommer det mest oväntade! HAHAH! ALLA kollade på oss, medan vi kollade bort frän skärmen! Omg, det var gaalet! Sen så ville ha han sin hämnd typ så han tog vårt tagentbord och knappade in en länk och så poff! Så kommer det oväntande igen och alla vände sig om igen och pekade på vår skäm! FYFAN! HAHAHAH! Men saken var, att skärmen var ju på så alla i rummet kunde se! Fyfan, vad jag skämdes. Efter de så blev vi typ utkastade för att vi satt och snackade och folk behövde datorerna. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0