People are people and sometimes we change our minds.

Tumblr_l7olh7fgff1qcifeko1_500_large
we♥it.com


11.30 börjar jag imorgon och är i två timmar i skolan för att orientera i skogen. Great huh?! Ehm.. inte riktigt, men det ska nog gå! Får bara leta rätt på en riktigt bra personen som gillara tt orientera i skogen. Fan att vi inte orienterar i stan som P.H gör.. Damnit.

YES. Elen i huset är nu lagad och vi kan leva som vanligt igen. Hahha, låter som om det var väärsta saken, men det var det faktiskt för mig! Kan inte leva utan el har jag märkt. :O Men det var ganska så mycket ett tag utan el då vi använde oss utav ljus som belysning. Vi brukar aldrig någonsin göra det, så det var rätt najs. Ska ta och köpa lite ljus i IKEA någon gång och tända här hemma.


Kommentarer
Postat av: Ludvig Sundell

Hejsan!

Snälla kan du säga vart du hittar dina fina bakgrunder till din blogg? Tycker alltid att du har så fina! Så snälla direkt när du ser det här kan du skriva svar i min blogg?

2010-09-27 @ 20:34:20
URL: http://ludsdesign.blogg.se/
Postat av: Ludvig Sundell

Men hur har du gjort såna? I vilket program?

Kan du göra en till mig fast svart? Please ^^? :)

2010-09-27 @ 21:26:14
URL: http://ludsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0