So the whole world knows my love for you is so big. My heart is so big!


Iyaz - So Big
David satte på låten och jag typ fastnade för den. Skitbra! :)

Hahha, barn kan vara så.. så.. oblyga? Finns det ett ord som heter så? ^^  HAHAH! Iallafall, på vägen hem tänkte jag träffa David och gå hem med honom. Så med honom vid luren passerar jag tre ungar. En av dem kommer plötsligt fram till mig och frågar om godis, hade godis i handen. Och ja ba; Skäms han inte? Tänkte såklart det här. Men eftersom att frågade så snällt så gav jag honom lite. Hahha, gud, så konstiga saker som händer mig nu för tiden!

Ska strax ta och läsa tre sidor i den tråkiga historia boken och sedan ska jag dammsuga nedervåningen. Vi får tydligen besök imorrn från Göteborg. Snacka om överraskning. Vi som aldrig, då menar jag aldrig, får besök. Men ska nog gå bra, dock så kommer jag inte vara hemma så mycket, det blir ju utgång sen med tjejerna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0