Nothing is a waste of time if you learn something from it.


Lånad från we♥it.com.
Tänkte att det skulle få bli en filmkväll ensam här i mitt rum, men sen kom jag på att filmen är två timmar lång. Så bestämde mig för att skippa den, får se den en annan gång. Har ändå massa andra saker att göra, bl.a all plugg. För nästa vecka väntar fyra läxförhör på mig och jag känner mig skitnervös över att jag INTE kommer klara dem.. Så hela min lördag ägnade jag åt att plugga på allt, historia, matte och japanska. Företagsekonomi ska jag plugga på under veckan, först ut är iallafall japanskan, sen matte, därefter kommer historia, till sist företagsekonomi. Great huh? -.-'

Nu har jag iallafall lite bättre koll på mina papper och skolsaker. Köpte nämligen en mapp och kalender idag. Dock sved det lite att veta att kalendern kostade 140:- :S Nåja, det var nog värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0