You never know quiet what you're dealing with until it bites you.


Älskar den första bilden, winkwink. Så himla fiiiin! Brukar aldrig gilla bilder på mig, men den här var ju fan fin! :D Ska ha den som profilbild tänkte jag.  

M.B, jag vet inte men du verkar ha smittat av dig till mig med dina konstigheter som brukar hända dig! xD Hahha, du får tolka det som du vill, men det är bara liiiite skumt det som hände idag.

Jag var på väg hem från skolan och så åker jag från Kärrtorp till Slussen och byter mot Norsborg. När jag är på tåget mot Norsborg så börjar en kille plötsligt snacka med mig. Hur det hände var att han skulle ta den platsen som jag tänkte ta efter att kvinnan hade gått. Men så hann han före och började snacka med mig. Snacka om skuuum! Men han var skitschysst, dock så snackade han engelska med mig. Han flyttade hit till Sverige för två år sen berättade han. Han berättade skitmycket om sig själv, jag likaså för han frågade mig. Iallafall, Brian är namnet på killen och han är från Guiana.. tror jag.. kommer inte ihåg. Och så snacka vi som om vi vore väärsta kompisarna eller nåt. Ovanlig, men rolig upplevelse ^^

Kommentarer
Postat av: M I M I

haha så kul!! nu har du fått en ny kompisju ;)

2010-09-01 @ 18:40:06
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: MB ;)

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii :DDDDDD



nu vet du hur det känns ;) hahahah asså pissar på mig hahahaha

2010-09-01 @ 20:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0