You put the colors inside my world.


David och Lisa ville göra äppelpaj så vi stack till trädgården och plockade äpplen och började baka ihop en paj. Supergo, trots att jag bara smakade lite från David's. David och Lisa åt typ hälften och spara andra hälften till brorsan och hans kompis som nu sitter och kollar på millitärsaker där nere. Själv sitter jag här med plugg en fredagkväll med cola-cola brevid mig. Inte så värst mysigt, men måste verkligen göra matte nu. Har massa andra plugg som står och väntar, så bäst att göra det nu.

Skolan har varit jobbig och lite småtråkig idag. Idrotten var iallafall rolig. Fotboll. Gillar inte att spela fotoboll, men den här gången var det jävligt roligt. Dock så passade grabbarna mig inte bollen för att jag är tjej?! Eller jag tror att de resonerade så, tjejer är dåliga på fotboll, passa inte dem. Nä, men det var iallafall roligt. Fick visa vad jag gick för sen när jag knockade en kille. Eller jag var nära på att knocka honom xD Ojuste! En kille i min klass fick fotbollen på skrevet av misstag av min lagkamrat. Det roliga var att de var i samma lag! HAHAHA! SÅ JÄVLA ROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0