You think you want to die, but in reality you just want to be saved.


Glömde berätta att när jag kom hem till Skhlm så var det väärsta folksamlingen upp från tunnelbanan. Varför? Jo, för det låg typ blod på golvet och man såg en kvinna blöda från huvudet! Fyfan, hon fick ju såklart papper och allt, men fan vad nyfiken jag blev! Undrar verkligen vad som har hänt där nu! Hahha, jag babblar om vad som har hänt och inter tycker synd om henne, hehe. Nä, men stackars kvinna!

Imorgon blir det lunch i Väster med M.T. Ska även passa på att besöka gamla lärare och så, M.T föreslog det. Så why not liksom?! xD Efter det ska jag nog knalla runt i centrum, om jag pallar. Fötterna är ju typ svullna nu.. Har också ögonläkarbesök imorrn vid 14.20, så dit ska jag också. Hoppas verkligen att det tar snabbt! Sen vid 15.23 ska jag till en klasskamrat och plugga. Vi har nämligen ett grupparbete som ska in och vi vill bli klara med den så snabbt som möjligt ;) Senare av dagen blir det middag med tjejerna i kungshallen! Girls, i miss ya all! ♥
 
Innan jag drar och sover ska jag bara surfa runt lite på nätet, leka med photoshop cs5 och bara slappa lite. Är sugen på lite te, men tror att jag skippar det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0