And next time I won't stop, I'll listen to my heart. 'Cause what I feel is real

Chris Brown - Should Have Kissed You
Har fetaste såret på ögat efter att ha städad där ute i trädgården. Hahha, så fuult och oont! Men alltså kolla, jag skulle ta upp alla grenar som pappa hade klippt av från äppelträdet. Skulle typ fixa en hög av dem sa mamma, så jag böjer mig ner och samlar ihop alla samtidigt som jag kryper runt för att hämta upp de som låg lite längre bort. Och så vips, när jag skulle ställa mig upp igen kommer grenen rakt på ögonlocket och jag reagerar snabbt och drar mig undan och märkar att jag har precis skaffat mig ett nytt sår. Alltså tyypiiisk..... Jag hoppas på att såret försvinner innan skola igen, så jeffla fult och oont det gör :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0