Bow-ring, pattern-ring and two simple rings.


Ibland är det pinsamt att ha ringar på sig, speciellt när ringarna har fastnat på ens fingrar och man inte kan ta av sig dem.  Det hände idag på mig. Hade de två mindre ringarna först på pekfingret, men sen insåg jag att de inte skulle kunna komma ut sen. OCh så rätt som jag har fick jag kämpa mig ur den. Vred och vände men den kom inte ut! Det blev inte bättre när en kvinna kom in i tåget och bara stirrar ner på mina fingrar där jag kämpar att få loss dem. Aspinsamt! Men till slut fick jag iallafall ut dem och byta till ringfingret istället. Har det hänt er att ringar fastnar? Brukar hända i affärer också, ååååhh.. pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0