The start was something good, but some good things must end.


Färgen jag har på naglarna just nu.
Jag som trodde att våren var på väg och plötsligt så stormar det snö ner. Åhh gud.. not good man.. Som tur hade jag på mig vinterjackan. Såg att tempraturen visade -5 imorse, snacka om frikking kallt or something! Och sen på vägen hem kändes det som att man gick i öknen, fast med snö då. Jobbigt.. buuut what to do, right? Man får liksom hoppas på att våren kommer snart, helst imorgon då. Hehheeh.

Socker i té, nope, det har jag längre inte! Försöker som sagt dra ner på sockret och det gäller då i allt. Och nu dricker jag Lipton Citrus med mjölk och det är faktiskt helt okej. Och måste bara säga, jag äter som en häst nu! Skarrigaste maten i skolan (vet att skarrig inte passar min stil att säga det, eller gör det det? :S) Det blev spagetti carbonara men carbonaran var fan som soppa och smakade inte ens carbonara. Men som hungrig som jag var åt jag dos portioner plus två knäckebröd och vatten. Fan att det inte fanns sallad.. hatar det.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0