Hold out your hand and lean upon me I'll be the one to make y


Jag har redan stoppat i mig två st alvedoner och känner att jag mår en aning bättre. Innan så snurrade huvudet runt, runt och gick lite vinglig. Kunde knappt hålla ögonen öppna. Men nu när jag har sovit en del så går det att öppna ögonen igen. Dock gör det fortfarande ont i halsen.. Har käkat smärtstillande för halsen och det hjälper ju lite. Tur det, för det gör så jäkla ont.

Jag tror att jag ska sova lite mer nu och hoppas på att bli ännu bättre senare/imorgon. Hur sjukt det än låter så vill jag verkligen inte missa skolan. Kommer halka efter sjukt mycket och dessutom har jag redovisning på tisdag med V.P och hon lär döda mig om jag inte dyker upp.. :O

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Låter ju inte så roligt det. :S

2011-01-22 @ 17:19:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: M I M I

usch, hoppas t blir bättre snart :)

2011-01-23 @ 14:16:35
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0