I could stay in my bed forever, but i can't 'cause i know life too short for that.

78048462_large
we♥it.com


Jag tror jag har nämnt det, men måste ändå nämna det igen. Jag har världens underbaraste tjejer! De var såå gööölliga igår att de kom och hälsade på trots att jag såg ut som en ful anka och lät förövrigt som en anka också. Men ack, så glad jag blev! Blev helt rörd. ^^ N00b jag är.. men åhh. Underbart.

Igår frågade pappa om jag skulle ha min och Davids födelsedagsmiddag nu på lördag och hell yeah att jag ska. Jag har redan bestämt att jag ska bli frist imorgon 'cuz it's my b-day! ^^ Och mamma frågade samma sak idag. Hon var dock lite tveksam om jag skulle till skolan imorgon, men jag tror att jag klarar av det. Dagen är inte så lång imorgon ändå. Tre lektioner och så sovmorgon, great huh! Så tumme upp för det. Känner mig annars bättre, dock lite snurrigt med det går nog över under natten. Det måste det göra, för jag har redan bestämt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw :O)) sa ju det face!!! :) hahah iaf aaw men vi har ju bästaste lindan ju, om man inte räknar me min brorsas tjej som ger mig presenter å så men nei hahaha ur good cousin ;p nu babblar ja på peace out!

koden ti min blogg e bojangles. now u gotta figure out the name.. hihihihihhi :D

2011-01-25 @ 23:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0