If someone is strong enough to bring you down, show them you're strong enough to get up


Det var tänkt att städa lite idag och ta hand om lite plugg, men efter ett telefonsamtal så hamnade jag i en kakelbutik någonstans i Spånga och gled runt där med några andra pers. Konstigt? Nja, inte riktigt faktiskt, finns konstigare saker som har hänt ^^ Anyhow, checkade in kakel så klart, åkte vidare till IKEA och MIO och kolla in massa möbler, soffor, sängar och allt annat till hemmet. Alltså gud vad roligt det är att kasta sig i sängarna på MIO. Tills man blir busted som jag blev.. -.-' Meeen, i don't give a fuu'k, jag är kund och jag får göra såna saker.. eller inte. Men who cares? Okej, personalen. Men whaatäääver! -.-'

Nu ska jag ta tag i plugget och plugga lite innan middagen. Fiifan, är såååå hungrig.. När jag är mätt och belåten, som jag kommer att bli om en timme typ så blir det åter igen plugg och träning. Och imorgon har jag studiedag, yeey! ^^ Ska se om jag kan köpa Davids present då.. ja, jag vet, långt kvar ju men det skadar inte att köpa den lite tidigare. Den är ganska stor så måste hinna slå in den och gömma den nånstans i hemmet utan att David märker och bästa tillfället är när han är i skolan, you feel meee??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0