Just that he writes to her make her more than happy.


Jag har alltid haft i baktanken att jag inte har tränat de senaste dagarna och kan heller inte göra det nu. Är inte helt frisk ännu för det. Men jag tror att jag kan börja träna igen nästa vecka. Men har försökt träna genom att garva lite extra mycket! Dels för att få upp mitt humör och för att det är så himla roligt att reta/driva med brorsan min. Just nu kallar jag honom för Frihetsgudinnan och Mona Lisa, hahhaha! Jag dööör! Gud, ni måste tro att jag är retard eller nåt, men neeej! Mår bara bra nu! :)

Nu hinner jag inte skriva mer, har plugg att ta hand om! Hooho, slå mig inte P.H, men har japanska prov imorgon och vill verkligen göra bra ifrån mig trots att jag har varit sjuk de senaste dagarna.

PS; Är mina meningar för långa? Tänkte på det lite random nyss bara ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

av alla människor du kunde haft bild på :p

2011-01-25 @ 23:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0