Three rings, one feathers earrings and a pair of cute, black short heels shoes


Wiiiee! M.B har kommit hem från London och kolla vad hon tog med sig till mig!! :) Hiih, superglad! Gav henne pengar så hon kunde köpa nåt till mig för att jag inte reste med den här gången. Vill verkligen åka till London igen och shoppa loss bara. Men det lär ju dröja ett tag.

M.B kom iallafall till min skola idag och gissa om jag blev chockad?! Hahha, som fan. Det är alltid lika roligt att vara med henne, min underbara kusin! Dock lite knäpp och envis med SWAG - Something We Africans Got. Nää, det ska vara Something We Asians Got! ;) Hhooh, do you feel me? ^^ Hahha, nu kommer hon hoppa på mig när hon ser det här, visst M.B?? :O

Kommentarer
Postat av: Candy

OH SÅ HIMLA FIINT! :O Avundas dina nya grejjer! :P mycket snyggt! kan du prova dem och lägga upp på bloggen? sugen på att se hur de ser ut på händerna :P



Pusskram

2011-01-12 @ 19:06:43
URL: http://candytruong.blogg.se/
Postat av: M I M I

så snäll kusin du har :D

2011-01-13 @ 14:05:04
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: mb

men guuuuuuuuuuuuuuuuud nej! jag har ju sagt tuuuuuuuuuuuusen gånger att alla asiater ändå kom från afrika från början alltså

Something

We

All (humans got, cus we all came from)Africa

Got-and will always have

2011-01-14 @ 02:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0