She never thought you would care so much for her and be there as well.


Sista veckan idag innan lovet tar slut och jag har inte gjort nåt speciellt alls. Har bara gått runt bland olika inredningsbutiker och kollat in där, sen handlat mat, lagat mat, städa lite smått och nu sitter jag här och ska påbörja mitt arbete som ska vara klar innan lovet tar slut. Får se hur det går, för just nu är jag inte intresserad alls utav den. Innan jag börjar ska jag kika runt lite i IKEA's hemsida igen och se om jag hittar ett fat där man kan lägga ljusblocken på. (:

Kommentarer
Postat av: M I M I

faan är det bara sista veckan??? haha måste plguga -.-

2011-01-03 @ 18:32:52
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0