Sometimes, someone says something really small but it fits right into thins empty space in your heart.


Idag passade jag på att sova ut riktigt ordentligt för imorgon är det tänk att vakna vd nio och somna vid nio-tio på kvällen så jag orkar gå upp på morgonen på måndag. Yes, jag planerar lite väl långt, men vill fan inte vara trött i skolan, då går dagen bara segare och jag kommer se ut som ett fån. Hahha, man ser mig gäspa vart tredje minut, heheh!

Är lite rastlös nu så vet inte riktigt vad jag ska göra.. Hm.. Jag vill fota lite, men vet inte riktigt vad jag ska fota. Ingen här hemma vill stå modell för mig och jag vill inte stå modell för mig själv för jag har inte ens fixad så noot thanks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0