You don't even know how close you have me, not even a bit.


Dagen har varit kort och bra, just like i wanted it to be. Träffade P.H på tåget idag och snacka med henne om lite allt möjligt innan jag blev tvungen att kuta till bussen. Har hunnit plugga lite innan jag fick reda på att Doo och H.C kom hit till Sthlm för att köpa en dator. De passade också på att käka hos oss och bara umgås. Och reta mig när jag försökte lära mig japanska.. Ja.. har prov på det på tisdag och jag ligger inte så bra till här va.. GRR! Måste verkligen bänka mig framför en japansk serie och nöta in ord och uttal. AAH..

Klockan börjar bli mycket nu tycker jag så det är nog dags att duscha, packa lite inför morgondagen. Har gympa så kläder lär behövas. Och dessutom så börjar jag åtta så måste upp sex för att hinna med tåget och allt. Sjukt jobbigt. Men, i can do it! I have to and i can! Ja.. jag peppar mig själv nu.. -.-'

Kommentarer
Postat av: m to tha b jang

cute picture :)¨

I like what u wore yesterday, very preeetty ;)<3

2011-01-20 @ 07:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0