It take times to learn and become good at sometime, but eventually you will be good at it.


Det ser ut som om jag kommer att övningsköra de kommande dagarna nu när skolan närmar sitt slut. Yeey och noo! Noo för att det kan vara liiite jobbigt att köra med pappa då han ibland skriker, but what to do? Körde idag och det gick väl sådär, kunde ha gått bättre om jag läste lite mer teori, men det kommer! Nu är jag iallafall död så drar och lägger mig. Ska upp riktigt tidigt imorgon för en liten roadtrip. Och nej, jag ska inte till skolan imorgon. Har typ inga lektioner så varför gå? ;S

Kommentarer
Postat av: bojang u know who it is . :''(

JAAAAAAAAAAG SAKNAR DIGG!!!! :'(

du får gärna svara på fb jag är ju typ aldrig inne på blogg å så. miss miss miss u guys N all so much! vi borde ses å grilla nu i helgen once and for all!!!

2011-06-01 @ 13:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0