Checked shirt, black little dress, simple silver rings and braclets.


Älskar min rutiga skjorta, så chill! Det är därför ni har sett den typ hundra gånger här på bloggen, men yeah.. Now you know why.. Idag var det förresten ingen bra dag att bära mina ringar eftersom att lunchen bestod av hamburgare. Hahha, man som jag är när det gäller mat så tog jag av mig alla ringar och satte upp håret. Fyfan, manligt Linda! Hur som helst kon nyss hem och sitter här med en hungrig mage. Mhmmm, en macka skulle sitta perfekt nu... Får se om jag orkar göra det snart. Måste ändå börja med middagen snart också.. -.-'

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan sötnos!

Allt bra idag?

Hitta på något skoj ihelgen =)?

Kram!



Följas åt via bloglovin :)?

2011-11-10 @ 18:03:39
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0