Have you found you perfect winter jacket? Well, I haven't....


Igår köpte jag den nedre jackan från Stadium och nu vill jag har den övre jackan från Lindex. ARRGHH! Är såå fustrerad och så ångestfull för att jag köpte den svarta från Stadium. Fattar inte vad som flög in i mig, så måste byta ut den imorgon till den från Lindex. Vet att det är många "Fashion" inlägg, men måste liksom få ut mig det här ^^ Den från Lindex är helt okej, användbar jämfört med den från Stadium som jag drunknar i.. ;S Testade den från Lindex idag, dock i storlek M i svart. Den är fin, men behöver S och så fanns det ingen på lager! :S Blev fett besviken.. Så nu funderar jag, ska jag ta M i svart så jag rätt färg men fel storlek eller röd och få rätt storlek och fel färg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0