If you fail, just try again.


Gaah! Kan ni tänka er?! Snart är det nyår!!! Fyfan vad snabbt det går! Nu kanske ni tänker er.. men hello dumass, det är typ en månad och en halv dit.. -.-' And I just say whhaaat?! Haha, nej, men seriöst det kommer gå fett snabbt nu och snart är det lov igen! Fyfan, gotta love it huh! ^^ Förörvigt tar jag en paus nu och satt och funderade lite över mina nyårslöften och måste säga att jag har gjort det ganska så bra. Förutom det sistnämnda.. den faila jag med totalt.... Buuhu, men jag vill inte lära mig spela gitarr! Eller jo det vill jag, men vill helst lära mig att spela piano och så har man inget piano eller keyboard piano.. What to do?? SNÄLLA TOMTEN, JAG ÖNSKAR MIG EN PIANO TILL JUL :) I just had to ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0