My longed sweater from HM


Ni anar inte hur lycklig jag var när jag såg denna tröja inne i butiken idag! :D:D OMG, blev så fucking glad!!! Log sådär för mig sig och ba; YEES! Äntligen min!! Köpte den direkt och heat protection spray från HM. Passade också på att köpa nagelfil och en väska från Ginatricot. Ni får se väskan i nästa inlägg ^^ Idag hade jag tänkt mig att hitta den perfekta vinterjackan, fast ja.. Alltså M.T har en så jääävla snygg vinterjacka att det är galet och jag kan ju liksom inte ta den jag med, så försökte hitta en liknande. Resultatet blev väl sisådär.. Dels för att pappa är så jävla petig med kvalité att han blir arg om jag väljer en "dålig" jacka.. ;S Vill bara skaffa jobb och flytta ut så jag kan köpa vad jag vill fan! Jag vet, typisk tonåring nu, men let me be... -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0