Rise of the Planet of the Apes


Bildkälla & textkälla.

HANDLING;
Filmen utspelar sig i en möjlig framtid där ett forskarlags jakt på ett botemedel för Alzheimers leder till att en grupp apor utvecklar intelligens lik vår egen. Detta blir upptakten till ett fullskaligt krig mellan apor och människor om den planet som vi hittills kallat vår...

ÅSIKT;
Hade verkligen ina förväntningar på denna film. Ville knappt se den, men brorsan lyckades övertala mig och måste säga.. wow.. Den var verkligen bra. Och då menar jag det, verkligen jättebra! Trodde filmen skulle vara dålig för jag gillar i normala fall inte såna här science fiction filmen. Budskapet var också väldigt bra. Ett måste för alla människor i alla åldrar! :) Den får faktiskt en 9/10 av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0