So when you feel like trying again reach out, take my hand so how great it could be to fall in love with someone you can trust.


JLS - Take A Chance On Me
Idag blir det stan med några vänner så ska passa på att köpa mitt halsband som jag nämnde i nåt inlägg tidigare. Tänkte också lämna tillbaka ett par byxor som jag införskaffade i... måndags? Tror det var i måndags.. De ska iallafall tillbaka för jag liksom inte vill ha dem längre... Hoppas verkligen det går att lämna tillbaka för jag vet inte ens om det är rätt kvitto! :O Köpte två st likadana byxor dock i olika färger och vid olika HM-butiker så hade två olika kvitton och jag hitta inte den andra.. ;S & så säger mamma att den är i papperskorgen.. great liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0