& sometime we people can have really wrong about things..


Damm på spegeln, jaa.. det var ett tag sen man putsa spegeln..
Ibland känns mina fredagar så onödiga, som idag.. Film på morgonen, redovisningar efter och en mattelektion. Skönt, men onödig! Men fick blåbärspaj idag! :) Vet inte varför, men hell to the yeaah! Fast mattanterna ska alltid vara så snåla, fick knappt något! Fick kanske 5*3 cm, if you know what i mean. Skitlite, så gick en andra gång, dock fick jag lika lite. Kunde liksom inte begära mer när tjejen före mig sa; Det räcker med en liten bit tack. Så fick nöja mig. Gott var det iallafall. Varför kan skolan inte bjuda på efterrätt varje fredag? Skulle vara najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0