Wonderful rings, black jacket and a redish shirt


Såhär såg jag ut idag. Inte mycket att säga egentligen förutom att det var rätt skönt att ha på sig skjortan som är gjord av lite tunnare material ^^
FAN! Varför måste fronter inte funka just idag? Just när jag måste lämna in ett arbeta? WHY?! :( Har iallafall skickat mitt arbete till lärarens mail istället och hoppas på att hon tar emot den. ;S Nu när jag ändå snackar om mitt arbete så känner jag mig en aning osäker på den. Vet inte riktigt varför, men det känns som om jag har fattat fel eller något och läraren vill liksom inte hjälpa mig.. :S Sorglig med sant. Jag får helt enkelt hoppas på det bästa och minska mina förväntningar. FUCK. Förlåt, jag svär inte ofta men just nu känns det inte så bra.. ;S

Kommentarer
Postat av: Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag

Jättefin outfit !! :) Snygga smycken !

2011-11-30 @ 22:12:12
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0